Winkelwagen

€ 0,00

My Cart -

Categorieën

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Hebben jullie een showroom?

Ja, wij hebben een showroom. U kunt onze producten zowel via onze webshop bestellen als via onze showroom:

 

Venenweg 3

1161AK Zwanenburg

 

Openingstijden van onze showroom:

Maandag t/m vrijdag 10:00 - 18:00 uur
Zaterdag 10:00 - 18:00 uur
Zondag Gesloten

 

 

Afhalen

Kan ik de apparatuur ook afhalen?

Het is mogelijk om apparatuur te komen afhalen, mits u eerst via de website een bestelling heeft geplaatst. Nadat u deze bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingse-mail en kunt u deze vanaf de volgende dag afhalen (ma t/m vrij van 10-17:00) . Onze afhaalbalie zit bij ons magazijn, op Venenweg 3, 1161AK Zwanenburg. 

Als ik iets bestel, kan ik het dan nog dezelfde dag afhalen?

Ja, dat is mogelijk, mits wij de producten in ons magazijn in Zwanenburg op voorraad hebben en u de bestelling op tijd heeft geplaatst. Het kan voorkomen dat het product waar u interesse in heeft in een ander magazijn staat waardoor het helaas niet mogelijk is deze dezelfde dag nog op te halen. Om uzelf ervan te verzekeren dat u het product dezelfde dag nog kunt afhalen, kunt u hier het beste voordat u het product bestelt naar informeren bij onze klantenservice via klantenservice@welhof.com.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit doet u door wanneer u op de pagina van het door u gewenste artikel staat te klikken op “in winkelwagen.” Nu komt u in een venster waar u extra services kunt aanvinken en waar u kunt kiezen uit afhalen of bezorgen, klik op “Ga door naar afrekenen.” U kunt de bestellingen plaatsen door te "Afrekenen zonder account" of door u te "Registreren" Klik vervolgens op “ga verder.” In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Klik vervolgens op “ga verder.” In het scherm wat u nu ziet kiest u uw "voorkeursdatum" van levering en vervolgens de "betaalwijze"  Om de bestelling af te ronden en te plaatsen klikt u op “bestel.” Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bevestigingsmail met alle gegevens van uw order. Hierin staat tevens vermeld dat we 24 uur (tijdens werkdagen) vóór levering telefonisch contact met u opnemen om samen een aflevertijd te plannen. Ook hiervan krijgt u een bevestiging en een werkdag voor aflevering sturen wij u uiterlijk om 20.00 uur een e-mail of een sms met een dagdeelindicatie wanneer u ons kunt verwachten. Tevens bellen wij standaard een halfuur voor levering, zodat u weet dat we onderweg zijn met uw bestelling en u eventueel tijdig van een andere locatie naar het afleveradres kunt komen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen dan via de website?

Ja, eventueel door een e-mail te sturen naar klantenservice@welhof.com onder vermelding van het te bestellen artikel, uw naam- en adresgegevens en telefoonnummer.

 

Bezorgen

Levert u in heel Nederland en wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren GRATIS* door heel Nederland, ongeacht het aantal apparaten.

 

 

Levert u ook in het België?

Ja, wij leveren in België.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze bezorgdienst levert alle witgoed (koelkasten, wasmachines, drogers, etc.) GRATIS bij u thuis, ongeacht het aantal apparaten. Wanneer u de bestelling vóór 16:00 uur op een werkdag besteld heeft, wordt deze de volgende werkdag GRATIS  bezorgd. U kunt eventueel zelf uw leverdag selecteren bij het plaatsen van uw bestelling. De avond voor de levering ontvangt u een sms en een email met daarin een tijdvak van 3 uur.

 

Wat gebeurt er als de verwachte levertermijn wordt overgeschreden?

Wij doen ons uiterste best om deze informatie zo accuraat mogelijk weer te geven, echter is het een indicatie en kan er in sommige gevallen vanaf worden geweken. Wij stellen u hiervan dan ook zo snel mogelijk op de hoogte. U kunt uw bestelling indien gewenst kosteloos annuleren.

 

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

U krijgt de avond voor de levering een mail en sms daarin een levertijdvak van 3 uur. Dit tijdvak is definitief en niet te wijzigen. Zorg er dus voor dat u bij het kiezen van uw leverdag dat u de hele dag beschikbaar bent. Eventuele extra verzendkosten komen voor uw rekening.

 

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt bezorgd door een door ons geselecteerde gespecialiseerde bezorgdienst.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben ten tijde van de levering van mijn bestelling?

Het is belangrijk dat u bij het kiezen van uw leverdag de hele dag beschikbaar bent. Het tijdvak van leveren krijgt u de avond voor de levering doorgemaild en gesmst. Mocht u op het afgesproken tijdstip dan ook niet op het afgesproken afleveradres aanwezig zijn, dan worden de standaard vervoerskosten bij u in rekening gebracht.

 

Kan ik mijn oude apparaat inleveren?

Ja, dit is mogelijk, zowel bij bezorging als zelf afhalen. Als u een apparaat bij ons bestelt, nemen wij een oud, vergelijkbaar apparaat mee. U kunt dit aangeven bij het plaatsen van uw bestelling. Deze dient dan wel klaar te staan voor transport. Voor uw oude apparaat geldt dat deze losgekoppeld en watervrij dient te zijn, en in geval van een vriezer dient deze tevens ijsvrij te zijn. Als het oude apparaat eenmaal is meegenomen is dit onherroepelijk.

 

Kan ik even voor levering gebeld worden zodat ik weet dat jullie eraan komen?

Ja, de chauffeurs bellen indien gewenst en aangegeven een halfuur voor levering om u ervan op de hoogte te brengen dat zij met uw bestelling onderweg zijn.

 

Brengen jullie mijn bestelling ook de trap op?

Ja, dit doen we voor bijna alle apparaten, zie onze bezorgvoorwaarden. U dient dit wel aan te vinken bij het plaatsen van uw bestelling, u vindt hier ook het tarief. Helaas zijn er een paar uitzonderingen waarbij het niet mogelijk is om deze de trap op te tillen. Denk hierbij aan Amerikaanse koelkasten, grote fornuizen of andere apparaten die door hun omvang dan wel gewicht niet of nauwelijks zonder gevaar de trap op kunnen worden gebracht.

 

Kan ik alle apparaten meteen in gebruik nemen?

Ja, in principe kunt u elk apparaat meteen in gebruik nemen. Alleen bij koel- en vrieskasten wordt soms geadviseerd het apparaat twaalf uur stil te laten staan alvorens hem in te schakelen.

 

Extra bezorgopties

Bouwen jullie ook apparaten in?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kunnen jullie mijn wasmachine of wasdroger ook aansluiten op een trekschakelaar?

Ja, dit kunnen wij voor u doen, mits het snoer lang genoeg is. U kunt dit aangeven bij het plaatsen van uw bestelling.

 

Kunnen jullie mijn oude tussenstuk opnieuw gebruiken?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 

Ik wil graag dat de draairichting van de deur van mijn apparaat wordt gewijzigd, doen jullie dit ook?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.


Betalen/prijs

Hoe kan ik betalen?

Bij De Witgoed Topper kunt u op verschillende manieren betalen, zowel per Pin, iDeal als Paypal. Voor meer informatie over betaalwijzen klik hier.

 

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Onze producten zijn margeproducten derhalve wordt er geen BTW berekend.

 

Moet ik een verwijderingsbijdrage betalen?

Nee, dit is in 2013 afgeschaft.

 

Garantie en productinformatie

Wat is de garantie van mijn product?

Wanneer u een product bij ons koopt, heeft u recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product gedurende een bepaalde periode naar behoren moet functioneren, en de duur van deze periode verschilt per product en wordt bij het product weergegeven. Zie voor meer info onze garantievoorwaarden.

 

Ik heb een vraag over de werking van mijn product of mijn apparaat is defect, wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@welhof.com. Wij zullen er alles aan doen uw vraag te beantwoorden. Het is hierbij overigens ook mogelijk dat we u doorverwijzen naar een service helpdesk van de fabrikant zelf, alwaar u direct terecht kunt met technische vragen over uw product. 

 

Retourneren

Ik wil mijn aankoop graag retourneren, kan dit?

Ja, dit is mogelijk.

Mocht u na het ontvangen van het door u bestelde product toch besluiten het product te willen retourneren, kunt u zich beroepen op uw herroepingsrecht. Dit houdt in dat u de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van redenen kunt ontbinden. U kunt gebruik maken van deze mogelijkheid, mits het product ongebruikt en onbeschadigd is en het, indien redelijkerwijs mogelijk, wordt geretourneerd in de originele verpakking. Om te kunnen beoordelen of u het product voldoet aan uw verwachtingen, is het toegestaan om het product uit de verpakking te halen. Tijdens de zichttermijn heeft u het recht om het door u aangeschafte product te beoordelen en proberen “zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen.” Dit betekent in het algemeen dat het product uitgepakt mag worden en zo nodig ingeschakeld en geprobeerd zoals dat in de winkel doorgaans ook mogelijk is. Verpakkingen dienen hierbij geopend te worden op de wijze waarop bedoeld is de verpakkingen te openen, zonder deze onnodig te beschadigen. Brengt u ons niet binnen de zichttermijn van 14 dagen op de hoogte van uw besluit de aankoop te ontbinden, dan wordt de aankoop door ons als definitief beschouwd.

Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bij een online aankoop, dan kunt u het artikel aan ons retourneren  De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.

Bij de ontvangst zal het artikel worden gecontroleerd. Na goedkeuring zal de witgoedtopper.nl het aankoopbedrag terugstorten. Normaal gesproken gebeurt dit al binnen 7 dagen

Voor meer info klik hier.

 

Ik heb mijn apparaat gebruikt, maar ben er toch niet tevreden mee. Kan ik hem nog retourneren?

Zolang u als klant nog niet heeft besloten het product definitief te houden mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken. Dit houdt in dat u bijvoorbeeld een wasmachine mag bekijken, maar indien u hem aansluit en er wasjes mee draait verliest de wasmachine zijn waarde en wordt er bij het retourneren een waardevermindering in rekening gebracht.

 

Zijn er apparaten die niet geretourneerd kunnen worden?

Ja, sommige apparaten kunnen niet geretourneerd worden. Denk hierbij aan producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast, producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, of audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.

 

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bij een online aankoop, dient u ons binnen 14 dagen na ontvangst van het product op de hoogte te stellen van uw besluit tot ontbinding van de aankoopovereenkomst. Dit kunt u op verschillende manieren doen: door een e-mail te sturen naar klantenservice@welhof.com, onder vermelding van naam- en adresgegevens, telefoonnummer, typenummer van het product en het ordernummer door het formulier voor herroeping ingevuld naar ons te e-mailen/versturen: herroepingsformulier. Hierop ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Indien u de overeenkomst herroept, wordt (indien u niet in staat bent het product zelf op te sturen of langs te brengen) door ons contact met u opgenomen om het product bij u thuis af te halen. 

 

Privacy

Hoe gaat dewitgoedtopper.nl met mijn persoonlijke gegevens om?

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het afhandelen van uw bestelling. Uw gegevens zullen dus niet worden doorgegeven aan derden, met uitzondering van onze partners (leveranciers) voor het bezorgen en afhandelen van uw bestelling. Alle klantgegevens worden met inachtneming van de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WPB) door ons opgeslagen en verwerkt. U kunt te allen tijde kosteloos uw persoonsgegevens bij ons opvragen, wijzigen of laten verwijderen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@welhof.com.

 

Contact en service

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen?

Wanneer u een vraag heeft die hier niet tussen staat verwijzen wij u graag door naar onze klantenservice. U kunt uw vraag e-mailen naar klantenservice@welhof.com.

 

Waar kan ik terecht met eventuele klachten?

Bij De Witgoed Topper kunt u rekenen op een adequate en nauwkeurige afhandeling van uw bestelling. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling of over het door ons geleverde product. Wij vernemen dit graag van u! Heeft u een klacht, op- of aanmerking, dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@welhof.com. Wij streven ernaar deze binnen een dag te beantwoorden.