Klantenservice: 020-4862910

Welkom bij de Witgoed Topper

DAAROM DE WITGOED TOPPER
 
Icon Snelle Service
Icon Oude apparaat gratis retour
Icon Bezorgen/Afhalen
Icon Vaste Bezorgprijs € 29,95
Icon Kies zelf uw bezorgdatum
Icon Volledige Garantie
Icon Lage Prijzen
Icon Bestellen zonder account
Icon Vertrouwde Topmerken
 
 

1 Jaar Oude TECHNOLUX Vaatwasser WQP 1Z-9235A

Wees de eerste om dit product te waarderen

1 Jaar oude Vaatwasser

A+ Klasse

RVS

Beschikbaarheid: Uit voorraad

€ 149,00

Garantie: 2 Maanden

1 Jaar Oude TECHNOLUX Vaatwasser WQP 1Z-9235A

C-Keus

Details

1 Jaar oude Vaatwasser A+ Klasse RVS

Aanvullende Informatie

Keus C Keus
Beeldscherm Nee
Waterbeveiliging Nee
Uitgestelde start Ja
Afmetingen (BxDxH) Nee
Resttijd indicatie Ja
Aantal wasprogramma's Nee

Schrijf je eigen recensie

U recenseert: 1 Jaar Oude TECHNOLUX Vaatwasser WQP 1Z-9235A

Productlabels

Gebruik spaties om verschillende labels te scheiden. Gebruik enkele aanhalingstekens (') voor zinnen.

Bezorgdienst

Onze bezorgdienst levert alle witgoed (koelkasten, wasmachines, drogers, etc.). bij u thuis. U kunt bij uw bestelling een voorkeursdag selecteren. De daadwerkelijke dag van levering kan afwijken van uw voorkeursdag. U wordt door de Bezorgdienst gebeld voor de definitieve leverdag en tijdvak. In de regel vindt de bezorging plaats binnen 2 werkdagen.*

*) Uitgezonderd Limburg, Zeeland, Groningen en Leeuwarden.

 

Bezorgen waddeneilanden niet mogelijk!


Bezorgkosten

Bezorgen in heel Nederland (uitgezonderd Waddengebied) slechts € 29,95.


Standaard levering

Standaard wordt elke bestelling geleverd over de eerste drempel, oftewel gelijkvloers of met de lift. Een oude machine en/of het verpakkingsmateriaal wordt eventueel mee retour genomen, mits de oude machine klaarstaat bij de voordeur en is ontkoppeld en ontdaan van voedselresten en restwater. Bekijk de voorwaarden voor retourname van oude apparaten.

 

Extra service: Naar boven brengen, aansluiten en uitpakken. (Deze service is helaas niet mogelijk voor A keuze producten)

Tegen een geringe meerprijs van € 9.95* wordt de machine aangesloten en/of afgeleverd op een verdieping in de woning. (let wel: inbouwapparatuur kunnen we niet voor u aansluiten en Amerikaanse koelkasten worden niet omhoog getild). Het apparaat wordt dan geplaatst op de door de klant gewenste plaats, uitgepakt en gecontroleerd en voor zover mogelijk aangesloten op de standaard aansluitingen. Helaas is het niet mogelijk de deuren van de aangeschafte apparatuur om te zetten of het apparaat aan te sluiten op een trekschakelaar.

*) Bestellingen kunnen dus tegen een geringe meerprijs worden afgeleverd op iedere etage binnen een woning, mits deze goed toegankelijk is om het apparaat te plaatsen. Het leveren op etages en flats (hoger dan 4 verdiepingen) waarbij geen ruime lift aanwezig is, is helaas niet mogelijk. Wij beschikken niet over een takel of bouwlift. Het product zal bij de eerste drempel worden gecontroleerd en achtergelaten en de eventuele meerprijs krijgt u dan terug.


Procedure bij aflevering

- De bezorgdienst neemt contact met u op zodra de bestelling in ontvangst is genomen om een tijdvak door te geven. Het maken van een bezorgafspraak gaat in overleg, helaas kan er geen exacte tijd worden afgesproken, maar wordt er met dagdelen gewerkt. Bezorger belt ruim een half uur van te voren op.

-  Indien bezorger verlaat is wordt u op de hoogte gehouden.

-  Indien klant niet aanwezig is op de afgesproken tijdstip wordt de machine retour genomen en een andere afspraak gemaakt. De bezorgkosten komen dan op rekening van de klant en dienen nog een keer te worden voldaan.



Retourname oude apparaten (Niet mogelijk voor A producten)

Laat je de bestelling bezorgen via de bezorgdienst, dan kun je de oude apparatuur mee retour geven. Hieraan zijn echter wel enkele voorwaarden verbonden:

- etenswaren dienen uit koelkasten te zijn verwijderd.

- vriesvakken dienen ontdooid te zijn.

- restwater uit de wasmachine/droger moet verwijderd zijn.

- apparatuur dient ontkoppeld gereed te staan.

 


Aanvullende procedures bij bezorging:

Witgoed apparatuur

- De bezorgers controleren samen met de klant het apparaat.

- Oude apparaten zullen, indien gevraagd, gratis worden meegenomen (oude apparaat moet losgekoppeld klaarstaan voor de bezorgers).

- Het verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd.

 

Bij een full service aflevering (NIET MOGELIJK VOOR A KEUZE PRODUCTEN)  voegen we daaraan toe:


- Het apparaat wordt op de gewenste plaats gezet.

- Bij wasautomaten zal de transportbeveiliging worden verwijderd.

- Het apparaat wordt waar mogelijk aangesloten, echter niet op een trekschakelaar. 

- Gasfornuizen worden niet aangesloten via onze bezorgdienst.

 

Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen

- Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden alleen op de begane grond afgeleverd.

- Wij demonteren geen deuren. Is de doorgang te smal dan wordt de koelkast tot voor deze doorgang gebracht.

- Het aansluiten van de koelkast op de waterleiding moet je zelf regelen.

 

Inbouw/onderbouw apparatuur

Inbouw- en onderbouwapparatuur zal NIET worden geplaatst en/of aangesloten. Dit dient u zelf regelen. 

Andere werkzaamheden die te allen tijde NIET door de chauffeurs zullen worden uitgevoerd:


- Boren, zagen e.d.;

- Geen hak en breekwerk;

- Inbouwen van inbouwapparatuur;

- Plaatsen van tussenstukken;

- Afvoersetjes ten behoeve van wasdrogers;

- Installeren van zonnebanken;

- Een elektrische kookplaat of elek

Garantie op tweedehands Product

  • Een door de ondernemer te leveren Product, niet zijnde een nieuw Product, voldoet aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs kunnen worden gesteld en waarvoor zij bij normaal gebruik zijn bestemd.
  • De in dit artikel genoemde garantie geldt voor een periode van twee maanden vanaf de datum van levering.
  • Binnen de garantietermijn zullen de kosten voor herstel of vervanging van het Product, inclusief eventuele administratie-, verzend-, onderzoeks- en voorrijdkosten, door de Gebruiker worden gedragen, tenzij het Product niet door de ondernemer is geleverd middels bezorging maar zelf door de consument is afgehaald. In het laatste geval zullen de met het herstel of de vervanging gepaard gaande voorrijd-, onderzoeks- en vervoerskosten integraal bij de consument in rekening worden gebracht. In geval van vervanging is de consument gehouden om de vervangen zaak aan de ondernemer te retourneren en de eigendom daarover aan de consument te verschaffen, tenzij de ondernemer anders aangeeft. Reparatie of vervanging van een product leidt nooit tot een verlenging van de garantie termijn. De eerste datum van aanschaf blijft bepalen.
  • Na verloop van de garantietermijn zullen alle kosten voor herstel, vervanging of schadeloosstelling, inclusief administratie-, verzend-, onderzoeks- en voorrijdkosten, aan de consument in rekening worden gebracht.
  •  De ondernemer heeft het recht om, indien het Product niet overeenstemt met de wensen van de consument en laatstgenoemde aangeeft geen vervangend Product te willen ontvangen, de (koop)overeenkomst te ontbinden en het door de consument betaalde bedrag terug te vergoeden, waarna het Product wederom integraal in eigendom van de ondernemer zal zijn.
  • De garantie komt te vervallen indien een gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik van het Product, onjuiste opslag of onderhoud daaraan door de consument en/of door derden wanneer, zonder schriftelijke toestemming van de ondernemer, de consument of derden aan de zaak wijzigingen hebben aangebracht of hebben getracht aan te brengen, daaraan andere zaken werden bevestigd die daaraan niet bevestigd dienen te worden of indien deze werden ver- of bewerkt op een andere dan de voorgeschreven wijze.
  • De consument komt evenmin aanspraak op garantie toe indien het gebrek is ontstaan door of het gevolg is van omstandigheden waar de ondernemer geen invloed op kan uitoefenen.
  • Indien de consument tijdig reclameert, schort dit zijn betalingsverplichting niet op. De consument blijft in dat geval ook gehouden tot afname van het Product en betaling.
  • Indien een klacht ongegrond is, dan komen de daardoor aan de zijde van de ondernemer gemaakte kosten, daaronder begrepen de administratie-, onderzoeks- en voorrijdkosten, integraal voor rekening van de consument.


Garantie op nieuw Product

Indien de (koop)overeenkomst betrekking heeft op een nieuw Product, die door een derde werd geproduceerd, dan is de garantie beperkt tot uitsluitend de garantie die door de fabrikant van het Product wordt verstrekt. De ondernemer verstrekt dienaangaande derhalve geen (aanvullende) garantie.


Garantie op reparaties

  • De in dit artikel genoemde garantie op een door de ondernemer gedane reparatie aan het Product, niet zijnde een reparatie of herstel zoals bedoeld in artikel 8, geldt voor een periode van twee maanden na de datum waarop de reparatie aan het Product is uitgevoerd.
  • De garantie betreft uitsluitend hetgeen door de ondernemer is gerepareerd en ziet uitdrukkelijk niet op andere onderdelen van het Product.